تماس با ما

  1. خانه
  2. تماس با ما

ضمن عرض ادب و احترام، و سپاس از همراهی و اعتمادتان، شرکت پونک شیر خاوران راه های ارتباطی زیر را برای سهولت دسترسی شما عزیزان در نظر گرفته است. برای تماس با ما و ارتباط با شرکت پونک شیر خاوران، تولید کننده‌ی انواع پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی، (با برند‌های، تکین، اسطوره و نگین) می توانید از تماس مستقیم با همکاران ما استفاده کنید.

تلگرام

کانال تلگرامی ما، با نام تکین، سال هاست که در دسترس مشتریان و نمایندگان محترم قرار دارد. ما در کانال تلگرامی تکین، اخبار و رویداد‌های مهم و اطلاعیه‌های مهم سازمانی خود را با شما به اشتراک می‌گذاریم. برای اطلاع از جدیدترین مطالب با اطمینان از متصل بودن فیلتر شکن بر روی اینجا کلیک کنید. بعد از ورود به کانال عضویت در کانال ما را بپذیرید.

اینستاگرام

فضای کلی نرم‌افزار اینستاگرام، بستر مناسبی برای ارائه‌ی مطالب آموزشی و علمی، رویداد‌ها، اخبار و … را به صورت تصویری فراهم نموده است. ما نیز در این بستر صفحات تکین و اسطوره را فعال کرده‌ایم. در صورت تمایل می‌توانید ما را در این فضا نیز همراهی بفرمایید تا علاوه بر نکات آموزشی و علمی، از آخرین اخبار و رویداد‌های ما نیز مطلع شوید.

لینکدین

همانطور که می‌دانید لینکدین یک فضای مجازی و اجتماعی است که صرفا به فعالیت‌های اقتصادی و مسائل مربوط به کسب و کار‌های بزرگ و کوچک می‌پردازد. این بستر، امکان ارتباط و تعامل بین فعالان اقتصادی، کارفرمایان، پیمانکاران، کارشناسان، متخصصان و… را فراهم کرده است. صفحه‌ی پونک شیر خاوران در لینکدین نیز فعال شده است. اگر شما کاربر این پلتفرم هستید و می‌توانید از صفحه‌ی ما دیدن فرمایید.

فیسبوک

صفحه‌ی رسمی پونک شیر خاوران در فیسبوک نیز فعال و در دسترس شما عزیزان قرار دارد. اگر از کابران پلفرم فیسبوک هستید می‌توانید اخبار و رویداد‌های ما را در این بستر نیز دنبال کنید.

آپارات

شرکت پونک شیر خاوران، ویدئو‌های اختصاصی خود را در زمینه‌ی معرفی محصولات و… در صفحه‌ی آپارات خود با شما عزیزان به اشتراک می‌گذارد. برای دیدن ویدئو‌های ما، اینجا را کلیک کنید.

اطلاعات تماس با ما :

آدرس: مشهد، شهرک صنعتی توس، فاز ۲، شرکت پونک شیر خاوران (تولید کننده ی انواع پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی)

تلفن همراه: ۰۹۹۰۴۲۰۲۰۷۴ و ۰۹۱۲۹۳۰۲۵۱۷

ایمیل مدیریت: CEO@takinfood.com

ایمیل: Marketing@takinfood.com

در صورت تمایل می‌توانید از طریق پر کردن فرم زیر هم با ما در ارتباط باشید. بعد از ارسال پیام شما، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نام و نام خانوادگی *
لطفا نام و نام خانوادگی خود را به صورت کامل وارد کنید.
این قسمت نباید خالی باشد
شماره‌ی تلفن همراه *
لطفا شماره‌ی تماس خود را وارد کنید.
این قسمت نباید خالی باشد
ایمیل
لطفا ایمیل خود را وارد کنید.
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
توضیحات
از خودتان برایمان بنویسید.
این قسمت نباید خالی باشد
  • لوگوی برند تکین محصولی از شرکت پونک شیر خاوران

    تکین

    مشاهده‌ی لیست محصولات تکین

  • لوگوی برند اسطوره محصولی از شرکت پونک شیر خاوران

    اسطوره

    مشاهده‌ی لیست محصولات تکین

  • لوگوی برند اسطوره محصولی از شرکت پونک شیر خاوران

    نگین

    مشاهده‌ی محصولات نگین

  • آشپزی

    آشپزی

    آموزش پخت انواع پیتزا و غذاهای پنیری

  • تاثیر مصرف لبنیات بر تراکم استخوان‌ها

    مقالات

    مقالات و مطالب مرتبط با پیتزا و صنعت غذا

دریافت نمایندگی

دریافت نمایندگی پنیر پیتزا، خمیر پیتزا و خمیر پیراشکی